بهترین شرکت های پهپادی

آنچه می خوانید:
    برای شروع تولید فهرست مطالب، یک سربرگ اضافه کنید

    در حال حاظر شرکت های پهپادی زیادی در سرتاسر جهان وجود دارند که اکثر آنها در کشور آمریکا و چین مستقر شده اند. در این مقاله قصد داریم 10 مورد از بهترین شرکت های پهپادی در سال 2023 را به شما معرفی کنیم. با ما همراه بشید.

    10- شرکت Flyability

    در لیست بهترین شرکت های پهپادی سال 2023، شرکت Elios رتبه دهم را به خود اختصاص داده است. این شرکت اولین ربات پرنده مقاوم در برابر برخورد جهان را تولید کرد که میتواند پس از تماس پایدار بماند، برای پرواز در نزدیکی افراد ایمن باشد، و به طور خاص برای متخصصان بازرسی صنعتی توسعه یافته است. سیستم مقاوم در برابر برخورد آنها برای اولین بار امکان دسترسی ایمن و آسان به مکانهای دور از دسترس سامانه های پهپاد فعلی را فراهم می کند. در سال 2015 Flyability برنده جایزه ” هواپیماهای بدون سرنشین امارات متحده عربی برای جایزه خوب” شد، که با یک جایزه یک میلیون دلاری همراه بود.

    flyability بهترین شرکت های پهپادی
    Elios 3

    9- شرکت FreeFly

     مخترع Movi Gimbal Stabilizer است و آنها همچنین مسئول کشیدن موج سواران از طریق هواپیماهای بدون سرنشین بوده اند. در سال 2015 آنها پهپاد جدید و بسیار حرفه‌ای خود را به نام Freefly ALTA رونمایی کردند که به قدری محبوب بوده که Alta مترادف با Freefly شده است و معمولاً به جای نام شرکت استفاده می‌شود.

     

    AltaX13- freefly بهترین شرکت های پهپادی در سال 2023
    Alta X13

     شرکت Sensefly از بهترین شرکت های پهپادی در سال 2023 است. این شرکت متعلق به Parrot است که در سال 2009 توسط تیمی از محققان روباتیک تاسیس شد و پیشرو در صنعت نقشه برداری هواپیماهای بدون سرنشین است. ابزارهای جمع آوری و پردازش داده‌های آنها توسط مشتریان در سراسر جهان در زمینه‌هایی مانند نقشه برداری، کشاورزی، GIS، بازرسی صنعتی، معدن و کمک‌های بشردوستانه به کار گرفته می‌شود.

    sensefly ebee بهترین شرکت های پهپادی
    eBee

    مدل eBee می‌تواند تا 12 کیلومتر مربع را در یک پرواز نقشه برداری خودکار پوشش دهد و زمان پرواز آن 50 دقیقه است که بسیار چشمگیر است. یک مزیت بزرگ آن این است که این شرکت یک ویژگی ایمنی را در نظر گرفته است، بنابراین اگر به کسی ضربه بزنید، نه آن شخص و نه پهپاد آسیب نمی‌بینند. اگر این پهپاد را در ارتفاعات پایین‌تر و در مناطق کوچک پرواز دهید، می‌تواند عکس‌هایی با فاصله نمونه برداری از زمین تا 1.5 سانتی‌متر در هر پیکسل به شما ارائه دهد.

    7- شرکت EHANG

    شرکت EHANG پهپادهایی را طراحی و تولید می‌کند که می‌توان آنها را کاملاً از طریق یک برنامه تلفن هوشمند کنترل کرد. GhostDrone 2.0 آن‌ها دارای برخی ویژگی‌های عالی مانند محافظت از خود است که باعث می‌شود در صورت کم شدن باتری یا قطع شدن ارتباط، به طور خودکار بازگردد. سنسورهای دوگانه، به طوری که در صورت از کار افتادن سنسور اول، یک نسخه پشتیبان وارد می‌شود و کنترل برنامه، به گونه‌ای طراحی شده است که «الگوریتم‌های هوشمند» برای کاهش خطای انسانی در حین پرواز وارد عمل شوند. EHang با تاکسی هوایی بدون خلبان خود، EHang 216 که دو مسافر را در خود جای می‌دهد، به کاوش در مرزهای آسمان ادامه می‌دهند. EHang 216 اولین پرواز آزمایشی خود را در ایالات متحده در اوایل سال 2020 انجام داد.

    بهترین شرکت های پهپادی - EHANG
    EHANG

    6- شرکت DelAir

    شرکت DelAir ارائه دهنده پیشرو راه حل‌های مبتنی بر هواپیماهای بدون سرنشین برای سازمان های برجسته ای است . به این دلیل جزو بهترین شرکت های پهپادی سال 2023 قرار گرفته است. محصولات این شرکت ترکیبی از سخت افزار پهپاد با بال ثابت با عملکرد بالا و برد طولانی با فناوری تحلیل پیچیده و خدمات عملیاتی است. آنها به خاطر پهپادهای بال ثابت خود مانند UX11 معروف هستند، اما‌Delair  فقط پهپاد نمی‌سازد. آنها همچنین مجموعه کاملی از نرم افزارهای تجزیه و تحلیل خاص صنعت را برای پردازش داده های هوایی و همچنین ابزارهای برنامه ریزی پرواز بصری ارائه می دهند. راه حل‌های انتها به انتها آنها در سراسر جهان توسط مشتریان در صنایعی مانند معدن، ساخت و ساز، کشاورزی، تاسیسات، حمل و نقل و نفت و گاز استفاده می‌شود.

    Delair UX11 یک راه حل پهپاد ایده آل برای نقشه برداری بسیار دقیق و آسان است. ویژگی‌های یکپارچه‌ای را برای قبل، حین و بعد از عملیات ارائه می‌کند، از جمله دوربین شاتر جهانی تعبیه‌شده، حسگر GNSS دقیق در سطح سانتی‌متر، قابلیت‌های سینماتیک پس پردازش (PPK) برای نتایج درجه‌بندی نظرسنجی، و هر دو بی‌سیم ۲.۴ گیگاهرتز و ۳G/4G سلولی. اتصال برای کار در هر نقطه. عملکرد عملیاتی پهپاد (اجازه می‌دهد پروازهای تا 59 دقیقه که بیش از 300 هکتار در 400 فوت را پوشش می‌دهند) به طور قابل توجهی هزینه کل مالکیت را در مقایسه با سایر گزینه‌های نقشه‌برداری کاهش می‌دهد.

    به لطف پیوند بی‌درنگ رادیویی دوربین به ایستگاه کنترل زمینی، می‌توانید تنظیمات و کیفیت دوربین را در طول پرواز کنترل کنید. گزارش کیفیت حین پرواز و میدانی به این معنی است که دیگر حدس نزنید که آیا داده‌های شما ارزش فتوگرامتری دارند یا احتیاج به تکرار عملیات دارید.

    DelAir - UX11
    UX11

    5- شرکت SkyDio

    در سال 2014 تاسیس شد و در سال 2018 R1 را راه اندازی کرد که به طور گسترده به عنوان یک پیشرفت در پهپادهای خودران برای مصرف کنندگان و به عنوان یک پلت فرم برای توسعه تجاری در نظر گرفته می‌شد. در سال 2019، این شرکت Skydio 2 را راه اندازی کرد که در یک روز فروخته شد. Skydio 2 بر اساس Skydio Autonomy Engine پیشرفته‌ترین سیستم هوش مصنوعی پرواز در جهان ساخته شده است.

    SkyDio - X2
    X2

    4- شرکت Autel Robotics

    راه حل‌هایی را برای اکتشافات هوایی جدید از طریق فناوری کوادکوپتر و دوربین پهپاد پیشرو در بازار ارائه کرده است. آنها بر تبدیل فناوری پیچیده به راه حل‌های ساده و ایجاد دستگاه‌های هوایی با استفاده آسان برای عکاسی/فیلمبرداری و تصویربرداری تاکید دارند.

    Dragon Fish - شرکت Autel Robotics
    Dragon Fish

    سری Dragonfish این شرکت با سه مدل مختلف در مدت زمان پرواز از 81 تا 158 دقیقه است که در عرض 5 دقیقه توسط یک اپرتوار جدا سازی شده و در صندوق عقب خودرو جای‌میگیرند. با فشردن یک دکمه از کوادکوپتر به بال ثابت تبدیل می‌شود.

    3- شرکت Yuneec

    شرکت Yuneec طبق دیدگاه خیلی ها رتبه سوم در بین بهترین شرکت های پهپادی سال 2023 را دارد. این شرکت برای اولین بار شروع به نوآوری در صنعت هواپیما کرد آن‌ها به کوادکوپترهای ویدیویی خود محبوب شدند. در اوایل سال 2017 آنها راه اندازی Typhoon H520 را اعلام کردند که به طور خاص برای کاربردهای تجاری طراحی شده است، و همچنین یک ابتکار بزرگ خدمات مشتری برای ارائه خدمات با کیفیت بالا. در سال 2018، با اضافه شدن به لیست اولین هواپیماهای خود، اولین پهپاد کنترل شده با صدا را به نام Mantis Q راه اندازی کردند.

    Typhoon H Plus با Intel Real Sense از YUNEEC کیفیت تصویر بالایی را ارائه می‌دهد. قابلیت اطمینان فوق العاده و حالت‌های پرواز خودکار که رویای همه عکاسان و فیلمبرداران است. تایفون اچ پلاس مجهز به دوربین 1 اینچی 4K، کنترلر پرواز مبتنی بر PX4 و حالت‌های پرواز از جمله Follow Me است. همه اجزای داخلی کلیدی Typhoon H Plus در حال حاضر دارای حفاظت بهبود یافته در برابر تأثیرات الکتریکی هستند و به همراه کنترلر PX4 و طراحی 6 روتور، حداکثر قابلیت اطمینان را تضمین می‌کنند. 

    Typhoon H Plus - Yuneec
    Typhoon H Plus

    2- شرکت Parrot

    اگرچه Parrot در سال 2019 از بازار پهپادهای اسباب‌بازی فاصله گرفت، اما همچنان یکی از بهترین پهپادهای موجود در بازار را تولید می‌کند. پهپاد دوربینی ANAFI آنها همیشه در لیست‌های سراسر وب مورد علاقه واقع شده است. Parrot همچنین محصولات مصرفی را برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها به بازار عرضه می‌کندو پهپادهای مصرفی طراحی، توسعه و به بازار عرضه می‌کند. آنها همچنین با وزارت دفاع ایالات متحده برای ساخت هواپیماهای شناسایی نظامی کوتاه برد همکاری می‌کنند.

    ANAFI USA برای ارتش آمریکا طراحی شده است که دارای قابلت شروع پرواز در 55ثانیه و زوم 32برابری از 1.2 مایلی است.

    شرکت Parrot ANAFI4
    ANAFI4

    1- شرکت DJI، بهترین شرکت پهپادی در سال 2023

    شرکت DJI در لیست بهترین شرکت های پهپادی سال 2023 در رتبه اول قرار می گیرد. این شرکت یکی از برترین تولیدکنندگان پهپادهای مصرفی است که عمدتاً به خاطر سری Mavic خود شناخته شده است. سری Mavic به پهپاد اصلی برای خلبانان و فیلمبرداران جدید تا متوسط تبدیل شده است، و عرضه همزمان Mavic 2 Pro و Mavic 2 Zoom در اواخر سال 2018 خبر بزرگی در صنعت بود. در سال 2020، آنها Mavic Mini انقلابی را راه‌اندازی کردند و ویژگی‌های پهپاد با کیفیت بالا را در یک پهپاد کوچک که تنها نیم پوند وزن داشت، جمع‌آوری کردند.

    شرکت DJI DJImini3Pro
    DJI mini 3 Pro - 759$

    دیدگاه‌ خود را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

    فهرست مطالب
      برای شروع تولید فهرست مطالب، یک سربرگ اضافه کنید